فقط مال تو

                  

تمام خوبیه حس مالیکیت اینه که

از کسی که دوستش داری بپرسی...

 

تو مال کی هستی؟؟

و اون بدون معطلی بگه :

فقط مال تو ...

 



نظرات شما عزیزان:

دخی بی اعصاب ♥♥
ساعت23:04---12 تير 1393
سلاممممممم
وبلاگت خیلی قشنگ بود

مطالبشم عالی بودن
موفق باشی
پاسخ:سلام ممنونم شما هم موفق باشید


mahtab
ساعت17:03---26 خرداد 1393
چراساکتـ نمی شوی؟صدای نفسـ هایتـ دراغوشـ اوازاینـ راه دورهمـ آزارمـ می دهد...لعنتی...آرامترنفسـ نفسـ بزنـ!

پاسخ:خخخخخ باس بری خفش کنی ایطوری نمیشه....


behzad
ساعت19:29---28 ارديبهشت 1393
دل زخمی. یکی بود ، هنوزم هست . راهت را بگيــر و بـــــــرو حوالي ما توقف ممنــــوع است ... . . امروز که محتاج توام
پاسخ:امروز که محتاج توام جای تو خالیست... فردا که می آیی به سراغم نفسی نیست


elshan
ساعت15:04---22 ارديبهشت 1393

به سلامتی دختری که میتونست دوست پسر داشته باشه، اما نخواست...

که اگه روزی در آینده خواست دخترش رو نصیحت کنه مجبور نشه هزارتا دروغ بگه...

موفق باشی


پاسخ:بسلامتی همه دخترا و پسرای پاک....ممنون از حضورت شما هم موفق باشی


ترلان
ساعت3:47---21 ارديبهشت 1393
به سلامتی بارون

که معلوم نیست چند گیگ حافظه داره که این همه خاطره توش جا شده !
پاسخ:هههه بسلامتي همه خاطرات باروني


سیگار شکلاتی
ساعت16:42---18 ارديبهشت 1393
زندگی میکنم ... حتی اگر بهترین هایم را از دست بدهم!!! چون این زندگی کردن است که بهترین های دیگر را برایم میسازد بگذار هر چه از دست میرود برود؛ من آن را میخواهم که به التماس آلوده نباشد، حتی زندگی را .
پاسخ:افرین افرین خیلی قشنگ بود اجو گلم... الهی همیشه تو زندگیت سلامت و موفق باشی


سیگار شکلاتی
ساعت16:41---18 ارديبهشت 1393

گل من امروز از عمق وجود خودخدایم راصدا کردم،


نمیدانم چه میخواهی ولی امروز…برای تو،


برای رفع غمهایت، برای قلب زیبایت ،


برای آرزوهایت،


به درگاهش دعا کردم ومیدانم خدا ازآرزوهایت خبردارد،


یقین دارم دعاهایم اثر دارد.


پاسخ:فدات اجو گلم قشنگ بود ممنونم ...منم بهترینها رو برات ارزو میکنم


سیگار شکلاتی
ساعت16:37---18 ارديبهشت 1393

خاطراتم را الک کردم ، چیزی جز دلتنگی تونماند...


پاسخ:نایس ممنونم



ترلان
ساعت16:20---17 ارديبهشت 1393

خیلی سخته التماسش کنی بگی نرو بدونت میمیرم..
خیلی سخته از همه دنیات بگذری بخاطرش ولی...
ولی بگه دیر شد عشقم منتظرمه...
خیلی سخته اشکاتو نبینه و بازم بره...


پاسخ:خیلی سخته آرزوت کسی باشه ولی از این و اون بشنوی ... بفهمی هیچ اهمیتی واسش نداشتی حالا دیگه آرزوی نبودنت رو میکنه خیلی سخته وقتی یادت میاد که با شنیدن اسمش اونقدر خوشحال میشدی که دوس داشی داد بزنی....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 17 ارديبهشت 1393 | 1:21 | نویسنده : ❦мeнrαɴ❦ |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.